energi

Märkte att mina kommentarer inte syns- alltså jag har missat en massa som jag inte hade en aning om att jag hade fått.
Känns löjligt att publicera så många av dom!
Ni gör mig bara så otroligt arg.. Vad vet ni om mig?! Har ni någonsinn sett mig? vet ni hur jag mår? kan ni ärligt säga att ni vet någonting om mig!?
Skulle verkligen inte tro det..
Varför då kommentera massa skit. Jag skriver det jag skriver för att hjälpa mig själv INTE er!

Vill ni inte läsa så SKIT TOTALT i det.

Jag bryr mig inte om något visst läsarantal.. Sålänge jag får skriva av mig mår jag bra!
Jag är en tjej på typ 70kg och kommer aldrig gå ner till några trettio kilo och svälta till döds, det är inte jag !!!
Så sluta lägg er i mitt liv, gillar jag ben så gör jag det.. Bryr mig inte ett skit om vad ni gillar!
Hade jag brytt mig hade jag frågat, men såvitt jag vet har jag inte frågat det.
Mina bilder har INGA som helst grunder. Tar bara några som jag hittar!

Snälla låt mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0